Tietosuojaseloste

Rekisterin nimitys

Suomen Amyloidoosiyhdistys ry jäsenrekisteri

Henkilötietojen käyttötarkoitus

Rekisterissä olevia yhteystietoja hyödynnetään Suomen Amyloidoosiyhdistys ry:n toiminnan tukemiseen ja tiedotustarkoituksiin.

Mitä tietoja rekisteri sisältää

Rekisteri sisältää seuraavat tiedot. Jotkut tiedot ovat välttämättömiä asianmukaiseen käsittelyyn:

• Nimi
  • Yhteystiedot (puhelin, sähköposti ja lähiosoite)
  • Syntymäaika
  • Muut tunnistautumistiedot (kuten IP-osoite)
  • Evästetietoja

Evästeiden käyttö

Tietojen alkuperä

Tiedot saadaan henkilöltä itseltään joko verkkolomakkeiden kautta tai tapahtumissa sekä automaattisesti kerättyä dataa verkkopalvelun käytöstä.

Tietojen käsittely ja säilytys

Joissakin tapauksissa tietojen käsittely voi tapahtua EU/ETA-alueen ulkopuolella. Emme kuitenkaan siirrä tietoja EU/ETA-alueen ulkopuolelle muissa yhteyksissä. Tietoja ei jaeta ulkopuolisille. Tietoja säilytetään asiakassuhteen keston ajan ja kohtuullinen aika sen päättymisen jälkeen.

Rekisterin turvaaminen

Tiedot on suojattu sähköisen viestinnän tietosuojalain mukaisesti.

Oikeus tarkistaa ja korjata tietoja

Rekisteröidyllä on oikeus nähdä ja korjata omat tietonsa. Korjauspyynnöt tehdään sähköpostilla yhteyshenkilölle.

Muut oikeudet

Henkilöllä on oikeus estää tietojensa käyttö suoramarkkinointiin. Tämä voidaan tehdä ottamalla yhteyttä rekisterin ylläpitäjään sähköpostilla. Sinulla on oikeus valittaa toimivaltaiselle valvontaviranomaiselle, mikäli koet, ettemme ole onnistuneet noudattamaan tietosuojasääntelyä.